جستجو

افزونه رنک مث پرو | افزونه Rank Math Pro

SEO به مجموعه اقداماتی که انجام می‌دهید تا سایت شما در نتایج برتر در موتورهای جست‌وجو نمایش داده شود. بکمک افزونه های سئو و بهینه سازی میتوانید بسیاری از این اقدامات …

0

207

اشتراک گذاری:

نصب سریع و آسان + فیلم آموزشی نصب و راه‌اندازی

بدون لایسنس و قابل نصب روی بینهایت دامنه

امکان نصب در تمام قالب‌های وردپرس سازگار با المنتور

به همراه ۳ فونت فارسی محبوب با لایسنس معتبر

طراحی واکنشگرا و کاملا رسپانسیو

بروزرسانی رایگان قالب بصورت دائمی

توضیحات

معرفی افزونه رنک مث

SEO به مجموعه اقداماتی که انجام می‌دهید تا سایت شما در نتایج برتر در موتورهای جست‌وجو نمایش داده شود. بکمک افزونه های سئو و بهینه سازی میتوانید بسیاری از این اقدامات را بدون نیاز به کدنویسی و به صورت خودکار انجام دهید. 

افزونه Rank Math Pro قویترین و سبک ترین افزونه سئو موجود است که با یواست رقابت بسیار سنگینی دارد. پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه رایگان Rank Math و اطلاع رسانی در فسبوک که از آن استقبال زیادی شد، نسخه رنک مث پرو در سات مرجع ارائه شد سپس این افزونه را سریعا فارسی سازی کرده و در دکان وردپرس ارائه کردیم.

رنک مث یک افزونه وردپرس است با سئو صفحات و محتوا سایت شما را به رتبه های بالای گوگل می رساند.

افزونه رنک مث با داشتن امکانات و ادان اضافی داخلی یک پلاگین قدرتمند و همه کاره برای سئو سایت است که یک قدرت جادویی به شما می دهد.

20 اسکیما، نقشه سایت، سئو خودکار تصاویر، سئوی ووکامرس، سئو ویدئو و محلی تنها بخشی از قابلیت های این افزونه است که ما را از نصب افزونه های اضافی دیگر بی نیاز می کند. خواه یک تازه کار باشید و یا یک فرد باتجربه RankMath می تواند در رقابت سئو شما را پیروز کند.

 

توصیه شده توسط بهترین سئوکاران در جهان رایان رابینسون

 “من یک بیزینس کوچ و یک تولید کننده محتوا هستم و افزونه های مختلف را تست کرده ام. رنک مث به طور قطع بهترین افزونه سئو است که من در 6 سال وبلاگ نویسی خود نصب و امتحان کرده ام! این یکی از جذاب ترین و مفیدترین و افزونه های سئو وردپرس است.”

 

Rank Math Pro-01

Rank Math Pro-02

Rank Math Pro-03

 

ویژگی های جذاب افزونه rank math

1- راه اندازی آسان رنک مث پرو (Setup Wizard)

مزیت: نصب و راه اندازی در کمترین زمان (Clean User Interface)

با تنظیمات حرفه‌ای در کمترین زمان و به سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن سئو سایت خود را تنظیم کنید. رنک مث به صورت حرفه ای خودش را با دقت بالا پیکربندی می کند.

رنک مث دارای نصب هوشمند و پیکربندی مرحله به مرحله است که به طور کامل تنظیمات سئو را برای سایت شما بر اساس وردپرس تنظیم می کند. تنظیمات پیش فرض رنک مث موارد ضروری را به طور اتوماتیک انجام می دهد.

علاوه بر این رنک مث در هنگام نصب تنظیمات سایت شما را بررسی کرده و بهترین تنظیمات را برای داشتن برترین عملکرد به شما توصیه می کند.

پس از نصب رنک مث سئو تکنیکال، تنظیمات نقشه سایت، نمایش انواع پست تایپت ها، پروفایل شبکه های اجتماعی و سایر تنظیمات سئو سایت شما در پنجره جادویی نصب افزونه انجام می شود. ابن پلاگین با افزونه المنتور سازگار است.

 

Rank Math Pro-04

 

2- رابط کاربری زیبا و چشم نواز

مزیت: در یک نگاه همه نقاط ضعف و قوت را ببنید و نمایش صفحه را در نتایج گوگل ببنید

افزونه رنک مث برای ارائه اطلاعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن طراحی شده است. رابط کاربری ساده اما قدرتمند اطلاعات مهم مربوط به وضعیت سئوی پست های شما را هایلایت می کند. اطلاعاتی در مورد خطاهای سئو، تکرار کیورد، خطاهای خوانایی و … را به ما اطلاع می دهد که با رفع آنها وضعیت سئوی صفحه میتواند بشدت بهبود پیدا کند.
افزونه رنک مث همچنین دارای پیش نمایش پیشرفته است که از طریق آن می توانید پیش نمایش عنوان و توضیحات را در دو حالت دسک تاپ و موبایل در موتور جستجو گوگل مشاهده کنید. حتی می توانید پیش نمایشی از نحوه اشتراک گذاری پست خود در شبکه های اجتماعی را ببینید.

 

Rank Math Pro-05

 

3- ماژول داخلی هوشمند برای تحلیل سئو حرفه ای (Built-In Advanced SEO Analytics)

مزیت: پیگیری رتبه بندی کلمات کلیدی و خطاهایسرچ کنسول را یکجا ببینید

افزونه Rank Math Pro اطلاعات ارزشمندی از «گوگل سرچ کنسول» به داشبورد وردپرس شما ارائه می دهد. اتصال سایت به سرچ کنسول باعث می شود که ما نیازی به رصد دائم این ابزار نداشته باشیم وهمه چیز اعم از رتبه کلمات کلیدی، وضعیت نقشه سایت تا مشکلات ایندکس را در وب سایت مشاهده کنیم. این اطلاعات برای نگهداری و بهبود سئو دائم یک برگ برنده برای شما خواهد بود!

 

Rank Math Pro-06

 

4- همگام سازی افزونه Rank Math Pro با گوگل آنالیتیکس (Google Analytics Integration)

مزیت: با نمودار های کارآمد و جذاب آنالیتکس ببینید کدام محصول و کیورد شما بیشترین سوداوری را برای شما داشته

بدون آن که مجبور شوید داشبورد وردپرس خود را ترک کنید با وجود امکان Google Analytics Integration به سادگی و در چشم به هم زدن می توانید آمار، تحلیل و بررسی های گوگل آنالیتیکس را از پیشخوان افزونه رنک مث مشاهده کنید و از دیدن پیشرفت روز افزون تعداد مخاطبان و کسب درآمد بیشتر لذت ببرید. اینکه همه چیز در پیشخوان رنک مث وب سایت آماده است، یک دید جامع به ما می دهد و نیازی به سوئیچ به ابزارهای مختلف نیست.

 

Rank Math Pro-07

 

5- مشاهده رتبه سایت با افزونه رنک مث (Rank Traker)

مزیت: تحلیل کلمات کلیدی و رتبه آن‌ها در موتور های جست و جو به صورت لحظه ای ببینید و پول ابزار خارجی و ایرانی ندهید.

حتی اگر به تازگی کار با سئو را آغاز کرده باشید دانستن رتبه کیوردهای مختلف برای شما جذاب است. برای ردگیری رتبه های سایت کافی است Rank Tracke را در نک مث فعال کنید. فقط از این عملکرد خارق العاده لذت ببرید.

 

Rank Math Pro-08

 

6- مشاهده تاریخچه دقیق رتبه در گوگل (Position History)

مزیت: بهتریت تکنیک های سئو که عملکرد خوبی برای سایت شما به دنبال داشته را بررسی و مجدد پیاده کنید.

اگر عادت دارید مثل من مرتباً روش های جدید در سئو را امتحان کنید یا می خواهید از عملکرد وب سایت خود در طی یک دوره زمانی مطلع شوید پس تاریخچه رتبه های خود را در موتورهای جست و جو دنبال کنید و این یک مزیت بزرگ برای ماست. این بررسی در بازه های زمانی مختلف می تواند انجام شود.

 

Rank Math Pro-09

 

7- رتبه بندی کلمات کلیدی در پست ها (Ranking Keywords)

مزیت: شناسایی تمام کلمات کلیدی که هر صفحه یا پست برای آنها رتبه گرفته است.

بررسی وضعیت ایمپرشن و کلیک یک مقاله یا محصول در وب سایت ما فرصت بسیار خوبی برای بهینه سازی مجدد ان بر اساس کیوردهای پرطرفدار دارد. بعنوان مثال یکی از کیوردهای اصلی مقاله من برای کیورد “انواع تخت خواب دخترانه” سئو شده بود اما بعد از مدتی یک کیورد بسیار ارزشمند تر با عنوان “تخت خواب صورتی دخترانه” در افزونه رنک مث پیدا کردم که ورودی سه برابر کیورد اصلی داشت. این یک فرصت فوق العاده بود که رنک مث برای من ایجاد کرده بود.

با استفاده از این اطلاعات می توانید محتوای خود را بازنویسی کنید تا برای آن دسته از کلمات کلیدی سخت که فکر می کردید هرگز برای آن رتبه نمیگیرید بهبود ببخشید.

 

Rank Math Pro-10

 

8- تجربه پیشرفته ترین اسکیما ساز را در افزونه رنک مث (Advanced Schema Generator)

مزیت: افزایش نرخ کلیک مساوی درامد بیشتر؛ نرخ کلیک را افزایش دهید

نرخ کلیک (CTR) را با برجسته کردن مطالب خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود ببخشید. نشانه گذاری اسکیما «Schema Markup» اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت شما به موتورهای جستجو و کاربران ارائه می دهد. با افزونه Rank Math Pro استفاده از داده های ساخت یافته در پست ها به سادگی و با یک کلیک فراهم شده است. انواع مختلفی از اسکیما در افزونه رنک مث پشتیبانی می شود. البته دقت کنید همه اسکیماها را فعال نکنید و تنها داده های ساختاریافته ای را اضافه کنید که مورد نیاز و متناسب سایت شماست. دقت کنید که فعالسازی یک اسکیما موجب تداخل در افزونه دیگری نباشد.

 

Rank Math Pro-11

 

9- وارد کردن انواع اسکیما از سایر وب سایت ها (Import Schema Markup)

مزیت: در این بازی هیجان انگیز از رقبای خود پیشی بگیرید و بهترین اسکیمای آنها را الگو بگرید

نشانه گذاری اسکیما را از هر صفحه یا پست یا هر آدرس اینترنتی از وب سایت خود یا هر وب سایت دیگری وارد کنید. با وارد کردن اسکیما آماده از URL های دیگر یک امتیاز ویژه خواهید داشت و سپس تغییراتی که مدنظرتان است را ایجاد کنید. یکی از رقبا از اسکیمای محصولات به بهترین شیوه استفاده کرده بود و ما دقیقا از همین فرصت استفاده کردیم.

 

Rank Math Pro-12

 

10- اعتبار سنجی اسکیما (Schema Markup Validation)

مزیت: بررسی واشکال‌زدایی نشانه گذاری اسکیما همزمان با اضافه کردن به سایت

اضافه کردن اسکیما به تنهایی نمی تواند برای شما نتیجه بخش باشد زیرا باید بعد از اضافه کردن آنها دقت کنید به درستی اجرا و برای گوگل قابل خواندن است. صحت درج نشانه گذاری اسکیما در رنک مث پرو بررسی شده و آن هم دقیقاً در داشبورد وردپرس خودتان نه ابزارهای خارجی. این کار روند بهینه سازی سایت شما را بیشتر یکپارچه می کند. بدون اینکه تمام وقت خود را صرف SEO دستی کنید همه چیز خودکار به طور خودکار در افزونه رنک مث انجام می شود.

 

Rank Math Pro-13

 

11- اسکیمای سفارشی (Custom Schema Builder)

مزیت: هر نوع اسکیما را به راحتی و تنها از یک پنجره اضافه کنید

فقط با چند کلیک اسکیما های سفارشی خود را بسازید و چندین اسکیما را به یک پست واحد اضافه کنید. برای ایجاد گراف های پیچیده اسکیما با پلاگین رنک مث هیچ دانش برنامه نویسی لازم ندارید. فقط فعالسازی را انجام داده و نمایش آنها را بررسی کنید تا خطایی در این فرایند نداشته باشید.

 

Rank Math Pro-14

 

12- الگوهای اسکیما با شرایط نمایش

مزیت: درج اسکیمای شرطی و خودکار اسکیمای کل سایت

انعطاف پذیری بالای رنک مث در ایجاد اسکیماهای سفارشی واقعا هیجان انگیز و لذت بخش است. تصور کنید اسکمیایی را فقط برای یک محصول، صفحه یا دسته خاص فعال کنید آنهم تحت شرایط خاص. می توانید الگوهای اسکیما ایجاد کنید و آنها را با یک کلیک در پست ها وارد کنید. ویژگی ها و صفت های مدنظرتان را اضافه کنید و همه آنها را با چند کلیک گردآوری کنید.

 

13- اسکیمای مقاله (Article Schema)

مزیت: نمایش محتوای شما در قالب یک کارت غنی شده در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) 

افزودن متادیتاهای مناسب به پست های شما باعث می شود توسط موتورهای جستجو بهتر درک شوند. رنک مث به طور کامل از اسکیمای مقالات پشتیبانی می کند و می تواند تنها با یک کلیک به پست ها اضافه شود. با افزودن اسکیمای محتوا به پست خود احتمال ظاهر شدن آن به عنوان یک کار غنی در SERP ها را افزایش می دهید که به طور چشمگیری نرخ کلیک آن را بهبود می بخشد و این یک گام اساسی در ارتقای سئوی سایت شماست.

 

Rank Math Pro-15

 

14- اسکیمای محصولات (Product Schema)

مزیت: اطلاعات مهم محصول در نتایج موتورهای جستجو SERP نمایش دهید

می توانید اطلاعات کلیدی و مهم محصولات را به راحتی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشان دهید. رنک مث از اسکیمای محصول پشتیبانی می کند در حالیکه بقیه افزونه های سئو از ادان های اضافی برای فعلسازی آن استفده می کنند. با این قابلیت می توانید نام محصول،امتیاز، توضیحات، SKU، موجودی کالا و سایر جزئیات مربوط به محصول را اضافه کنید تا محصول شما در SERP به عنوان محصول دارای اولویت نشان دهد.

 

Rank Math Pro-16

15- اسکیمای دستور پخت (Recipe Schema)

مزیت: نمایش اطلاعات ضروری دستور پخت در کنار دستور پخت غذا در SERP

امروزه با پشتیبانی رنک مث از اسکیمای دستور پخت، افزایش رتبه یک وب سایت آشپزی در صفحات موتورهای جست و جو آسان شده است. به سادگی اطلاعات مربوط به دستور پخت غذای مد نظر خود را وارد کنید تا به عنوان یک مطلب غنی و اولویت بالا در نتایج جستجو نشان داده شود. این اطلاعات و جزئیات کاربر را ترغیب به کلیک کردن و افزایش CTR می کند.

 

Rank Math Pro-17

 

16- اسکیمای رویدادها (Events Schema)

مزیت: بازدیدکنندگان از رویداد ها، جلسات و سمینار ها  افزایش دهید

جزء حرفه ای ها باشید و سمینار هایتان را با اسکیمای رویداد رنک مث در گوگل و به بهترین شکل تبلیغ کنید. می توانید قطعه رویدادها را با بیش از پانزده نوع رویداد پیکربندی کنید این کار می تواند رویداد شما را در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط نمایش دهد. رنک مث همچنین اطلاعات اضافی رویداد مانند آدرس مکان، آدرس بلیط، موجودی بلیط و موارد دیگر را ثبت می کند. این اطلاعات برای مشتریان ارزشمند است و تجربه کاربر عالی را برای سایت فراهم می کند.

 

Rank Math Pro-18

 

17- اسکیمای ویدئو (Rank Math Video Schema)

مزیت: ویدئو های سایت را در رتبه نخست نتایج جست و جو گوگل نمایش دهید

با پشتیبانی از اسکیمای ویدئو در رنک مث روح تازه ای به فیلم های خود ببخشید. تنها با چند کلیک ساده و به راحتی می توانید اسکیمای ویدئو را اضافه کنید تا ویدیوی شما به عنوان یک نتیجه غنی در SERP ظاهر شود. این اسکیما اطلاعات اضافی درموردویدئو را به گوگل نمایش می دهد بنابراین احتمال بهبود رتبه افزایش پیدا می کند.

 

18- اسکیمای کسب و کار محلی(Local Business Schema)

مزیت: در جست و جو های محلی در رتبه اول قرار بگیرید و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کنید.

گاهی هدف ما از طراحی سایت شرکتی و خدماتی فقط در معرض قرار دادن اطلاعات تماس و موقعیت شرکت است. در خیلی از پروژه های شرکتی از اسکیمای سئوی محلی رنک مث برای ثبت در گوگل مپ و نمایش اطلاعات کسب و کار استفاده کردم و نتیجه فوق العاده بود. زیرا سریعا در کادر اینفوباکس گوگل به نمایش درامد.

رتبه بندی یک کسب و کار محلی بر اساس کلمات کلیدی هدفمند می تواند به اندازه تفاوت شب و روز برای کسب و کار اثرگذار باشد. با پشتیبانی از اسکیمای کسب و کارهای محلی در رنک مث کسب و کار شما از شانس بالاتری برای رتبه بندی و دریافت ترافیک بیشتر برخوردار خواهد شد و این یعنی پول بیشتر برای شما.

 

Rank Math Pro-19

 

 

19- اسکیمای سواات متداول (FAQ)

مزیت: با استفاده از اسکیمای سوالات متداول در نتایج اول جستجو قرار گیرید

بلوک سوالات متداول (FAQ Block) در رنک مث به شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو با جایگاهی خیره کننده ظاهر شوید و کاربرانی که به جست و جو پرداخته اند را ترغیب می کند تا به سمت سایت شما بیایند و از آن بازدید کنند. به مهمترین سوالاتی که پاسخ دقیق آنها در متن نیامده بپردازید.

 

Rank Math Pro-20

 

20-اسکیمای “How To”

به آسانی به مطالب سایتتان بلوک های «چگونه…؟» (HOW TO) بیافزایید تا مقاله به محتوای غنی تبدیل شود. در افزونه رنک مث با درج بلوک های اسکیمای « HowTo Schema BlocK» از دید گوگل به عنوان سایتی ویژه و منحصر بفرد جلوه کنید. قابلیت دیده شدن را افزایش دهید و صفحات خود را برای دستگاه های هوشمندی که از «کمک صوتی» پشتیبانی می کنند به عنوان یک سایت مطلوب مطرح کنید.

 

همه امکانات و قابلیتهای این افزونه تشریح شد اما باید دقت داشته باشید اولین چیزی که برای رتبه گرفتن یک مقاله یا محصول مهم است کیفیت محتوا و ارائه آن است. گرفتن امتیاز 70 یا 100 این ابزار تنها در شرایطی مفید است که قبل از آن از سودمند بودن محتوای خود برای کاربر اطمینان حاصل کرده باشید.

Rank Math یک افزونه سئو همه کاره برای وردپرس است که بهینه سازی محتوا را با ارائه پیشنهاداتی بر اساس بهترین روش ها (best practices) آسان کرده است.

افزونه رنک مث با بیش از 10 اسکیما و هوش مصنوعی قدرتمند در ارائه پیشنهاد کلمات کلیدی و بهبود سئو بسیار عالی عمل می کند. علاوه براین با API متصل به گوگل فرایند ایندکس شدن صفحات سایت را تسریع میکند و ما میتوانیم در نتایج بالای گوگ قرار بگیریم.

نکته :جهت استفاده از این افزونه باید نسخه PHP  هاست شما 7.2 یا بالاتر بوده و ioncube loader بر روی آن فعال باشد.

 

گارانتی بازگشت وجه

برای آنکه به شما اطمینان دهیم، که ما از اورجینال بودن محصولات مطمئن هستیم، برای این محصول گارانتی بازگشت وجه قرار داده‌ایم و این به این معنی است که اگر شما از محصول استفاده کنید، اما محصول حریداری شده شما 100 درصد مطالبق دموهای ارائه شده نبود مبلغ پرداختی شما را برگشت خواهیم زد.

مراحل فرآیند گارانتی

آموزش نصب

رای درون ریزی قالب دقیقا همانند دمو سایت میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید

رای درون ریزی قالب دقیقا همانند دمو سایت میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید

دیدگاه و پرسش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزونه رنک مث پرو | افزونه Rank Math Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز محصول:

انتشار

1402/09/14

آخرین بروزرسانی

1402/10/06

نسخه فعلی

15.4.2

خریداران محصول

15.4.2

پیشنیاز محصول

دارد

نسخه فارسی

راستچین

دکان وردپرس

منشر کننده

دکان وردپرس با بیش از ۱1 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای، خدمات وب برگزیده را ارائه می‌دهد. این شرکت برتر با متخصصانی مجرب و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت، ارزش بیشتری برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

پلاگین‌های ضروری این محصول

پیشنهاد میکنیم

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد